S10, A10: Nigella Lawson keerde deze week terug als gastjurylid met haar keuze aan Mystery Box-ingrediënten: marsala, kippenlevers, inktvis, gecondenseerde melk, gember, chili, kersen, passievrucht, ansjovis en tijm.