S15, A34: De gelukkige deelnemer die het perfecte zoete koffiegerecht heeft gebrouwen, gaat de strijd aan met de beroemde banketbakker van The Ritz-Carlton, Kay-Lene Tan, om kans te maken op de Immunity Pin.