S15, A11: De grootste Mystery Box in de geschiedenis van MasterChef doet zijn naam eer aan en wordt tijdens Big Week onthuld. Om de druktest te vermijden, moeten deelnemers creatief denken en met de smaak spelen om de ronde te winnen.