S15, A7: Emelia Jackson, voormalig MasterChef-winnaar en meester in het bereiden van desserts, deelt enkele geheime tips met de deelnemers. Om zichzelf te behoeden voor eliminatie, moeten de deelnemers een gerecht maken met behulp van Emelia's soezendeegrecept.