S15, A9: Deelnemers moeten de aan het spit geroosterde kippen van Andy omzetten in een ongelooflijk gerecht, waarbij de winnaar moet koken voor een immuniteitsspeld tegen Three Blue Ducks-chef Darren Robertson.