S15, A47: Peter Gilmore van Bennelong Restaurant demonstreert hoe je een ingewikkeld en smakelijk visgerecht kunt maken. Zonder recept moeten deelnemers de totale terugroepactie gebruiken om het gerecht perfect te repliceren, anders worden ze geëlimineerd.