S15, A12: De eliminatie van de Pressure Test dreigt als drie deelnemers ernaar streven de Tokyo Lamington Tower van Eddie Stewart na te bootsen, met de smaken Snickers, aardbeienmatcha, houtskoolpompoen en yuzu-wrongel-meringue.