S15, A10: Overleven staat op het menu als Julie Goodwin terugkeert, waarbij degenen die een verkeerd ingrediënt kiezen in Julie's stoofpot met zeevruchten, gedwongen worden om het uit te vechten om eliminatie te voorkomen door alleen de items in Julie's recept te gebruiken.