S15, A17: Gastchef Donato Toce onthult zijn heerlijke Viennetta-ijstaart. De chef-koks in de stresstest moeten het hoofd koel houden om het nostalgische dessert na te maken, anders lopen ze het risico de keuken te moeten verlaten.