S2, A15: Een wanhopige Claire probeert samen met Kate en Rousseau terug te keren naar de plek waar ze is ontvoerd, omdat ze denkt dat ze daar een middel kan vinden om Aaron te genezen van zijn geheimzinnige ziekte. Intussen moeten Jack en Locke ervoor zorgen dat de andere overlevenden geen lucht krijgen van het bestaan van hun gevangene.