Matsya Nyaya
S1, A20: Voor het laatste nummer van de machine moet Reese undercover gaan met een team in een gepantserde truck, een zaak die herinneringen oproept over zijn laatste missie bij de CIA en de pijnlijke beslissingen die hij moest nemen.