La Brea Maya
S3, A3: Als Gavin en Sam op zoek gaan naar een geheime, militaire basis, worden ze verrast door een oude collega van Gavin die mogelijk aanwijzingen heeft om Eve te vinden. Ty en Sam proberen te bedenken hoe ze hun vrienden thuisbrengen, maar Ty wordt afgeleid als hij zijn demonen uit het verleden confronteert.