La Brea
Als er zich een enorm zinkgat opent in Los Angeles, wordt een gezin verscheurt, waardoor moeder en zoon worden gescheiden van vader en dochter.
Als een enorm zinkgat verschijnt in Los Angeles wordt het gezin Harris in tweeën gesplitst. Eve en haar zoon worden naar een mysterieuze oerwereld gestuurd.