Meester Earl
S1, A5: Earl geeft Engelse les aan buitenlanders, om goed te maken dat hij mensen met een accent vroeger belachelijk maakte. Wanneer zijn oude vriend Ralph uit de gevangenis komt, haalt Earl hem over om karma te proberen. Dat gaat een tijdje goed, maar uiteindelijk kidnapt Ralph Randy en wil hij dat Randy hem vertelt waar Earl het loterijgeld heeft verstopt. Ondertussen wil Joy de zaak van een van Earls leerlingen saboteren omdat ze bang is dat zij door Engels te leren haar concurrente zal worden.