Meidengevecht
S4, A10: Schmidt krijgt al snel spijt als hij erachter probeert te komen wat er ten grondslag ligt aan een vrouwenruzie als Jess en Cece ruzie krijgen. Ondertussen gaat Nick uit met de kleindochter van Tran, en Nick denkt dat ze een geheim heeft.