New Girl Meisje weg
S5, A4: Nu Jess weg is vanwege haar jurydienst, verandert Nick de loft in een Airbnb om wat geld binnen te krijgen om Schmidts vrijgezellenfeest te kunnen betalen. Ondertussen vraagt Winston Cece om hulp als hij vermoedt dat KC hem bedriegt.