Southern Gothic Memphis Blues
S1, A2: Een moeder wordt neergeschoten bij een tankstation in Memphis in Tennessee. Terwijl de politie naar aanwijzingen zoekt, leidt een mysterieuze brief tot spanningen in de stad.