Meneer X
S1, A5: Als er in Sleepy Hollow een onbekende jongen opduikt, worden Ichabod Crane en inspecteur Abbie Mills opgeroepen. Ze praten met het kind en komen erachter dat er iets onheilspellends en misselijkmakends te gebeuren staat. De twee gaan op zoek naar het huis van de jongen en naar zijn herkomst. Wat ze ontdekken is verbijsterend.