S1, A10: Mediamagnaat Skyler Samuels arriveert in Austin met een voorstel voor Luke en de toekomst van Monarch. Tripp geeft Albie een ultimatum; Nicky is verscheurd wanneer Wade terugkeert naar de stad. Gigi wordt achterdochtig tegenover Kayla en Luke.