How I Met Your Mother Metro-oorlogen
S6, A4: Wanneer de groep Robin plaagt omdat ze geen echte New Yorker is, wil ze hun ongelijk bewijzen door met ze naar een restaurant in de stad te racen om een glimp op te vangen van Woody Allen, de ultieme New Yorker.