Person of Interest M.I.A.
S4, A13: De zoektocht naar Shaw (SARAH SHAHI) brengt Reese (JIM CAVIEZEL) en Root naar een klein plaatsje in het noorden van New York, waar het duidelijk wordt dat niet alles zo idyllisch is als het lijkt.