Middelbare-schooltoneelstuk
S2, A9: Malcolms vriendschappen hebben eronder te lijden als hij ineens de populaire ster op een middelbare-schooltoneelstuk wordt. Hal en Dewey bouwen hun eigen Utopia met plastic blokken.