Alias Mirage
S4, A18: Sydney vertelt Vaughn dat ze haar vader al twee dagen niet heeft gezien. In zijn appartement vinden ze een notitieboekje met aantekeningen over Jacks vitale functies. Sydney is geschokt als ze ontdekt dat Jack terminaal ziek is, maar dat niet heeft verteld. Intussen verblijft het hoofd van Nadia's weeshuis nog steeds in Sydneys appartement om te herstellen. We zien Michael McKean in een gastrol als Jacks dokter.