S4, A14: De IRS beschuldigt Sheldon van een fout en hij doet er alles aan om het tegendeel te bewijzen. Wanneer Dale wordt gedwongen een colonoscopie te ondergaan, probeert hij Meemaw ervan te overtuigen om met hem mee te gaan.