Quantico MKTOPAZ
S2, A16: Wanneer Clay gedwongen wordt om zijn verloofde te gebruiken voor een operatie, nemen de teamleden hun persoonlijke relaties nogmaals onder de loep. Ondertussen krijgt Alex een onverwachte band te midden van een samenzwering en heeft Harry moeite om zijn plek te vinden in de taskforce.