HANNA Moeder
S1, A6: De relatie tussen Sophie en Hanna wordt gespannen door hun interesse in Anton. Intussen komt Marissa bij Sophies huis, waarbij ze zich voordoet als Hanna's moeder. Hanna moet beslissen of ze Sophie en haar familie in gevaar brengt of haar eigen vrijheid opgeeft en met Marissa meegaat. Intussen wordt een gevangen Erik bruut ondervraagd door Sawyer en zijn mannen.