S2, A18: Als details van een oude zaak niet lijken te kloppen, moet Olivia's team zien uit te zoeken of ze iets fout hebben gedaan. Nog erger is dat deze fout ze allemaal in groot gevaar kan brengen. Ondertussen begint de relatie van Olivia en Jake intenser te worden, terwijl de relatie van Fitz en Mellie in het Witte Huis een nieuw dieptepunt bereikt.