Rizzoli & Isles Money Maker
S3, A6: Wanneer een rijke man vermoord wordt gevonden, moeten Jane en Maura uitzoeken of dit met zijn bedrijf te maken heeft. Angela en agent Cavanaugh zetten hun flirtrelatie verder.