Paranormal Lockdown Monroe House
S3, A5: Nadat Nick en Katrina tijdens hun eerste bezoek aan Monroe House menselijke botten hadden gevonden, leek het erop dat de zaak was afgesloten. Nu zijn ze terug voor nader onderzoek.