Paranormal Lockdown
Nick en Katrina begeven zich tussen de geesten van Old Sweet Springs Resort in West Virginia. Wat houdt zich onder de oppervlakte van dit ooit zo idyllische oord schuil?
Wildwood Sanitarium
Nick en Katrina bezoeken het Wildwood Sanitorium dat is omgebouwd tot appartementencomplex. Huurders hebben een vreemde mannelijke verschijning gezien en meubels worden verplaatst.
In de verlaten gangen van de Higginsport School in Ohio waart een onbekende entiteit rond. Houden de spookachtige activiteiten verband met recente sterfgevallen in het pand?
Nick en Katrina proberen met hightech apparatuur duistere geesten op te sporen in de beruchtste hotspot van paranormale activiteiten in de VS: Bobby Mackey's Music World.
Nadat Nick en Katrina tijdens hun eerste bezoek aan Monroe House menselijke botten hadden gevonden, leek het erop dat de zaak was afgesloten. Nu zijn ze terug voor nader onderzoek.
Nick en Katrina zijn in de historische Jim Beam-distilleerderij om onderzoek te doen naar beweringen van werknemers dat er in de opslaghal meer rondwaart dan alleen bourbondampen.