Portals To Hell
Jack Osbourne en Katrina Weidman reizen naar Juneau in Alaska. Hier doen ze onderzoek in een hotel waar demonische activiteiten zouden zijn waargenomen.
Twin City Opera House
Jack Osbourne en Katrina Weidman gaan naar McConnelsville in Ohio. Ze onderzoeken een majestueus oud theater waar allerlei griezelige geesten zouden rondwaren.
Jack Osbourne en Katrina Weidman bezoeken in Wilder in de staat Kentucky een honkytonkbar. Volgens velen is er geen andere plek waar zo veel paranormale verschijnselen voorkomen.
Jack Osbourne en Katrina Weidman krijgen in Philadelphia exclusief toegang tot een van de oudste gevangenissen van de VS om mogelijke paranormale verschijnselen te onderzoeken.
Jack Osbourne en Katrina Weidman gaan naar Pennsylvania om onderzoek te doen op een 19e-eeuws landgoed waar het zou wemelen van de paranormale verschijnselen.
Jack en Katrina gaan naar Weston in West Virginia. Hier onderzoeken ze paranormale verschijnselen in een 130 jaar oud ziekenhuis met een duister verleden.