Morgen bestaat niet
S3, A12: Ted leent een pagina uit Barneys boek en leeft tijdens een legendarische St. Patrick's Day-viering alsof morgen niet bestaat. Na de feestvreugde drukt Marshall hem met de neus op de feiten.