Mother Nurture
S2, A5: Cassie en Jenny proberen de aanvallen van Donno te ontwijken. De kinderen proberen Bridger te redden. Er zit een verandering aan te komen als Ronald een doorbraak lijkt te hebben. Jerrie ontvangt een ongewenste gast uit haar verleden.