Scandal Mrs. Smith Goes to Washington
S3, A3: Een moeder uit het Midwesten huurt Pope & Associates in op mysterieuze voorwaarden die leiden tot een zeer gevaarlijke situatie. Ondertussen geven Fitz en Mellie hun ware gevoelens voor elkaar toe.