S2, A11: Het team wordt in de war gestuurd wanneer het gemummificeerde lichaam van een beruchte muziekproducent op een jacht wordt gevonden. Intussen wordt Rosewood gedwongen te dealen met een schokkende onthulling over Tawnya.