Murphy's Lie
S6, A6: Eric overweegt het aanbod van het managementbedrijf terwijl hij probeert de dingen met Ashley op te lossen na een freudiaanse verspreking. Ari krijgt eindelijk mevrouw Ari zover dat ze hem thuis vergeeft.