My Heart Belongs To Daddy
S2, A4: Gabrielle veroorzaakt een gevangenisoproer als ze Carlos bezoekt. Lynette komt erachter dat Parker een denkbeeldige vriendin heeft. Susan helpt Mike naar Zach te zoeken.