S5, A16: In de hoop het GAU-footballprogramma nieuw leven in te blazen nemen Spencer en Jordan een voorbeeld aan Billy Baker. Ze zoeken oude footballsterren op om ze als gastspeler uit te nodigen -zonder coach Kenny’s zegen.