NYPD BLUE My Wild Irish Nose
S4, A10: Simone brengt Russell's undercovermissie in gevaar door Liery in hechtenis te nemen.De detectives ontdekken drugsverslaafden die de bezittingen van een dode veilen terwijl zijn lijk nog in de kamer ligt. Een getuige van een moord zet zijn leven op het spel.