Naakt
S1, A4: Jess ziet Nick per ongeluk naakt, waardoor zijn zelfvertrouwen naar een dieptepunt zakt. En dat is net nadat hij mee uit is gevraagd door een aantrekkelijke collega, gespeeld door Lake Bell. Ondertussen is Winston obsessief bezig met het online bestuderen van popcultuur-verwijzingen.