Naar Shanshu in LA
S1, A22: Angel vraagt ​​Gunn om hulp wanneer Cordelia en Wesley worden aangevallen door een demon, hoewel dat slechts het eerste wezen is dat Wolfram & Hart van plan is tegen Angel te sturen.