Sleepy Hollow Nachtelijke Rit
S1, A7: Abbie en Ichabod zoeken geheime aanwijzingen om het kwaad in Sleepy Hollow te kunnen dwarsbomen. Abbie krijgt onverwacht bezoek van de mysterieuze Andy Brooks.