Glee Naked
S4, A12: De Glee Club organiseert een fotoshoot voor een kalender in de aanloop naar de Regionals. Rachel krijgt een rol in een arthouse film en komt voor een moreel dilemma te staan. Met de nummers Torn, Centerfold, Hot In Herre, A Thousand Years, Let Me Love You en Love Song.