S2, A14: Wanneer Nick (David Giuntoli), Hank (Russell Hornsby) en Monroe (Silas Weir Mitchell) erachter komen dat de Wesen bij een reeks bankovervallen hun ware eigenschappen hebben gebruikt als vermomming, komt de erecode van de Wesen ter sprake. Intussen wordt Juliette (Bitsie Tulloch) gekweld door vage, langzaam terugkerende herinneringen die haar doen twijfelen aan de staat van haar mentale gezondheid.