S2, A19: Veronica gaat op zoek naar degene die de hond van een senior heeft overreden en ontdekt verrassende feiten. Veronica is wanhopig op zoek naar hulp van een nerd om in te breken in het kantoor van de directeur en haalt Mac over om met hem naar het bal te gaan. Jackie verrast Veronica door haar te vragen om hulp bij het vinden van een baan.