S6, A11: Het leven van de Lyons staat op zijn kop als ze te maken krijgen met een verlies. Eén Lyon wordt daardoor gedwongen een onverwerkt trauma uit het verleden onder ogen te zien. Ondertussen neemt Andre een belangrijke beslissing over zijn gezondheid, gezin en carrière en confronteert DeVon Tiana met haar relatie met Hakeem. Er wordt een schokkende onthulling gedaan over de toekomst van de Lyons.