S1, A22: De Chances denken terug aan het jaar dat Jimmy 18 werd - toen Maw Maw hem uit huis gooide, toen een gothic Jimmy (oftewel Drakkar Noir) in de supermarkt ging wonen en toen Burt en Virginia er eindelijk achter kwamen hoe ze volwassen moesten zijn.