Niet wat we gepland hadden
S1, A1: James ‘Ghost’ St. Patrick opent de Truth-nachtclub in de hoop dat hij hiermee zijn leven als New Yorkse drugs-kingpin achter zich kan laten. Echter een ontmoeting met een ex en een aanval van een onbekende vijand, dreigen zijn leven uiteen te rukken.