Nijlpaard Lagune
S1, A1: Duik in Kasikizi Lagoon, waar nijlpaarden de drukte van de rivierbochten omzeilen. Ontmoet andere bewoners van dit wilde toevluchtsoord, van waterschorpioenen tot visarenden en maraboe ooievaars die azen op een snelle maaltijd voor de oase opdroogt.