Ongetemde vallei
Ebbenhoutvlakte
Verlaat de rivier en besluip de graslanden van de vallei. Verken de plek van een troep bavianen, een familie wrattenzwijnen en een solitair vrouwelijk luipaard met de naam Olimba. Bekijk een nestelende ooievaarsfamilie en verjaag wilde honden.